Hjerteforeningen Frederiksberg

Motion, godt for hjertet, hjernen og humøret

I den smukt renoverede gamle Kedelhal på Frederiksberg, kan du på motionshold få genopladet kroppens batterier.

Vi tager individuelle hensyn, og arbejder i et roligt tempo med øvelser, der styrker og vedligeholder:

¤ Kredsløb og hjerterytme ¤ Musklernes bevægelighed og smidighed ¤ Balance ¤ Kropsholdning ¤ Kondition ¤ Åndedræt.

Vælg mellem  kl. 9, 10, 11 eller 12. Underviser: Mensendiecklærer Ulla Greve Nielsen Pris: 660 kr. for 18 fredage á 45 minutter. Nye deltagere er velkomne, også efter sæsonstart, og betaler så kun for de resterende fredage i sæsonen. Tilmelding og betaling: Kontakt Inge Cordtz på tlf. 20203238 eller på e-mail: cordtz@stofanet  Kontingent indbetales via Reg. nr.: 4460 Konto nr.: 4460841585 med angivelse af navn og ønsket hold: kl. 9, 10, 11 eller 12.

Yderligere oplysninger om prøvetime m.m. på tlf. 20 20 32 38. Kedelhallen har bade- og omklædningsrum samt kantine og har adresse på Nyelandsvej 75, overfor Frederiksberg Hospital. Gratis parkering for hallens brugere. Bus 4A, 31 og Metroen (Fasanvej St.) går tæt på hallen. At forebygge er bedre end at helbrede Hjerteforeningens gymnastik i Kedelhallen har især været for hjertepatienter, der er blevet helbredt. Men vi vil også gerne med vores gymnastik styrke forebyggelsen for de mennesker, der kan være i risiko for hjertesygdomme bl.a. på grund af rygning, stress, højt kolesterol og dårlige kostvaner. Hjerteforeningen vil i de kommende år gøre en større indsats for at forebygge hjertesygdomme. Parfume/Dufte: Det vil være en stor hjælp, hvis du har mulighed for at komme til træning, duftneutral. Dvs. undgå hårlak, parfumer og andre påførte dufte.

Hjerteforeningen, Frederiksberg

Praktiske oplysninger